javi martinez

javi martinez

martes, 15 de noviembre de 2011

El qüestionari sobre el projecte

  • Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?

  • R/ Sobre l'exfutbolista Diego Armando Maradona

  • Perquè creus que pot considerar-se art?

  • R/ En realitat no ho considero art , però m'agrada la seva forma de ser i per això l'he triat

  • Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.

  • R/ El que tinc pensat per el projecte creatiu és fer un futbolin amb unes fustes i unes pinces per estendre la roba, aquesta idea me la va donar una companya de classe.

  • Quines tècniques i/o materials et fan falta?

  • R/ Em faran falta unes pinces per estendre la roba, uens fuste, pintures, uns petits pals i finalment cola blanca.

  • Necessites que algú t'ajudi? Qui?

  • R/ En teoria no necessito l'ajuda de ningú peró si em fes falta una persona cridaria al meu pare.

  • Quin títol tindrà la nova creació?

  • R/ El futbolin d'en Josep.

  • Podràs portar la teva creac a l'exposició oral?

  • R/ Sí.

  • Com registraràs el procés? En video o fotografia?

  • R/ El registraré en una sèrie de vídeos.

  • Quan creus que tardaràs en fer-ho?

  • R/ Tardaré dos o tres dies.

  • Quins dies ho faràs?

  • R/ Un cap de setmana.

  • Pots fer alguna part del projecte a l'escola?

  • R/ No
  • No hay comentarios:

    Publicar un comentario