javi martinez

javi martinez

viernes, 9 de marzo de 2012

Qüestionari del vidiotutorial

1.Com titularé el meu videotutorial?
R/El meu tutorial es titularà una sessió de cuina amb en Josep.


2.Cal ficar algun subtítol? En cas afirmatiu quin?
R/No ficaré cap subtítol.


3.Què ensenyaràs a fer?
R/Ensenyaré com fer un pastís de yogour, aprofitant l'aniversari del meu pare.


4.Quin contingut hi haurà a cada part del videotutorial?
R/ En la demostració tan sols ficaré un vídeo que ensenyi el resultat final i l'explicació aniré explicant-ho pas per pas.


5.Quan ho enregistraré?
R/Ho enregistraré el dia 9 de març, a casa meva i un bon company com l'Alfred.


6.Es a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
R/ No serà a la cuina de casa meva.


7.Què faré per aconseguir la màxima qualitat de imatge i de soroll?
R/ Em col·locaré en una posició il·luminatada i intentaré que tan sols se'm escolti a mi.


8.Quina camera utilitzaré?
R/Utilitzaré la càmera del meu pare una Lumix FZ48


9.Em cal ajuda d'algú? De qui?
R/ Sí, m'ajudarà l' Alfred Planas.


10.Hi posaré música? Quina? D' on la treure?
R/ No ho tinc clar però si en fico la treure del meu ordinador.


11.Què posré als crèdits?
R/ L' ajuda que em proorcionarà l' Alfred.


12.Es bona idea posar l'URL del meu bloc al videotutorial?
R/Sí

No hay comentarios:

Publicar un comentario